با سايت پيدايش نگراني بابت جذب سرمايه و شتاب دهنده براي استارتاپ تان نداشته باشيد. با سايت پيدايش نگراني بابت جذب سرمايه و شتاب دهنده براي استارتاپ تان نداشته باشيد. .

با سايت پيدايش نگراني بابت جذب سرمايه و شتاب دهنده براي استارتاپ تان نداشته باشيد.

رابطه ايجاد استارت آپ و راه اندازي كسب و كار خانگي

پيشينه كسب و كار خانگي
از ديرباز، كسب و كار خانگي يكي از گزينه هاي افرادي بوده است كه به دلايلي نمي توانستند و يا نمي خواستند در محيط خارج از منزل مشغول فعاليت شوند. افراد داراي كسب و كار خانگي بيشتر شامل زنان خانه دار و يا افرادي مانند مترجمان يا هنرمندان مي شدند. آنها مي توانستند از منزل خود كسب و كار خانگي پردرآمد يا شغل با درآمد متوسطي براي خود داشته باشند.
چرا كسب و كار اينترنتي؟
اين روزها كه يافتن شغل مناسب براي برخي از افراد سخت شده، و يا مانند گذشته سعي دارند بتوانند شغل و حرفه اي داشته باشند كه بدون خارج شدن از منزل كسب و كار خانگي پردرآمد خودشان را داشته باشند كسب و كار اينترنتي بسيار مناسب است. كسب و كار اينترنتي، امكان ايجاد كسب و كار خانگي پردرآمد را براي اين افراد فراهم كرده است. بسياري از افراد محصولات يا خدمات خود را از طريق اينترنت به فروش مي رسانند و به جاي آنكه به دنبال شغل بگردند و موقعيت هاي استخدامي را بررسي كنند و در فرايند طولاني استخدام و كاريابي بيافتند، سعي مي كنند با ايجاد كسب و كار اينترنتي، شغل مخصوص به خود را داشته باشند.
كسب و كار خانگي پردرآمد و استارت آپ ها
برخي از اين شغل ها و حرفه ها نيز در قالب استارت آپ شكل مي گيرند. به گونه اي كه كسب و كار خانگي پردرآمد به نوعي استارتاپ محسوب مي شود و مي توانيد در مراحل بعدي به سراغ خدمات شتادهنده، اصطلاحات استارتاپي و ... برويد. مخصوصا اگر بتواند با كمك تيمي متشكل از افراد خلاق و فعال اداره شود. اگر در اطراف خود افرادي را سراغ داريد كه كسب و كار خانگي خود را با راه اندازي يك كانال تلگرام يا با اداره يك صفحه اينستاگرام يا با مديريت يك صفحه وب سايت مشغول فعاليت است او يك كسب و كار اينترنتي راه اندازي كرده است. اين افراد توانسته اند در بسياري از موارد بدون نياز به امكانات اوليه كه در هر كسب و كار سنتي نياز است، در كسب و كار اينترنتي خود با تكيه بر امكاناتي كه اينترنت در اختيار آن ها قرار داده است مخصوصا شبكه هاي اجتماعي اين روزها با اين حجم محبوبيت، كسب و كار خانگي پردرآمد خود را راه اندازي، توسعه و مديريت كنند. پس احيانا اگر شما هم ايده جالب و خلاقانه اي براي راه اندازي يك استارت آپ جديد در ذهن داريد حتما به اين موضوع توجه كنيد كه از مزيت ها و فوايد راه اندازي يك كسب و كار اينترنتي غافل نشويد و آينده شغل خود را وصل به آينده روشن اين نوع كسب و كارها كه به نوعي برخي از آنها كسب و كار خانگي هم محسوب مي شوند، كنيد.

براي خواندن ادامه اين مطلب جذاب كافيست اينجا كليك كنيد.


برچسب: سايت پيدايش،ايده استارتاپي،استارتاپ ايراني موفق،استارتاپ خارجي موفق،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۳:۲۴ توسط:فاطمه شيري موضوع: نظرات (0)

چطور ايده هاي خلاقانه كسب و كار ضامن موفقيت استارتاپ مي شوند؟

ايده هاي خلاقانه كسب و كار و استارت آپ ها
بسياري از افراد، اين روزها علاقه مندند تا استارت آپ و كسب و كار جديدي راه اندازي كنند و به اين وسيله بتوانند ضمن نقش آفريني در جامعه، كسب درآمد داشته باشند. براي اين منظور، همواره نياز است كه ايده هاي خلاقانه كسب و كار داشته باشند و با تكيه بر اين ايده ها كه مي تواند ايده جديد محسوب شود و يا فقط ايده جالب و جذابي باشد استارت اپ خود را راه اندازي كنند و توسعه دهند. در اين مقاله راجع به اين موضوع صحبت مي كنيم كه چطور ايده هاي خلاقانه كسب و كار مي توانند موجب موفقيت استارت آپ شوند تا يك سرمايه گذاري خوب بر رويشان انجام شود.
هر استارت آپي از يك ايده جالب بر مي خيزد
در واقع همان طور كه ممكن است با آن آشنايي داشته باشيد داشتن ايده جالب و خلاقانه، اولين گام پيدايش استارتاپ براي شروع فعاليتش است. بدون ايده هاي خلاقانه كسب و كار يا ايده جديد، يك استارت آپ نمي تواند اعلام موجوديت نمايد. زيرا بازار كار به اندازه كافي اين روزها اشباع شده است و كليد موفقيت در دست ايده هاي خلاقانه كسب و كار يا ايده جالب است كه بتوانند نياز موجود بازار را عليرغم وجود رقباي جدي كه برخي از آنها قدمت و سابقه زيادي دارند برطرف نمايد.
هدف ايده جديد؛ رفع نياز بازار و رضايت بيشتر مشتري
ايده جديد، بايد بتواند نياز موجود را به گونه اي برطرف نمايد كه هم مشتري احساس رضايت بيشتري داشته باشد و متوجه تفاوت بين عملكرد استارت اپ و رقباي موجود در بازار شود و هم سودي كه استارت اپ براي آن راه اندازي شده است نصيبش شده و بتواند به زيست خود در بازار هدف حتي با نبود يك شتابدهنده با قدرت ادامه دهد. ايده هاي خلاقانه كسب و كار، از آن جهت مهم هستند كه ايده جالب و در عين جذابي باشد كه تكرار روش هاي موجود نباشد و بتواند به روشي تازه و نوين و البته به صرفه تر يا مفيدتر خواسته هاي افراد درگير در بازار هدف استارتاپ را مرتفع نمايد. بنابراين توان رقابتي كه ايده هاي خلاقانه كسب و كار مي توانند براي استارتاپ ايجاد كند، مي تواند ضامن موفقيت كسب و كار نوين در گرفتن سهم از بازار كار شود.

براي خواندن ادامه اين مطلب جذاب كافيست اينجا كليك كنيد.


برچسب: سايت پيدايش،ايده استارتاپي،استارتاپ ايراني موفق،استارتاپ خارجي موفق،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۵:۱۰ توسط:فاطمه شيري موضوع: نظرات (0)

افزايش بازديد سايت و كليك گوگل 1 تا 10 دقيقه ارتقا زمان ماندگاري در سايت

سفارش و خريد جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري


ويژگي و قابليت هاي سرويس/محصول و خدمات:


●هدف اين سرويس علاوه بر ارتقا ctr و افزايش رتبه كلمات كليدي ارتقا فوري Daily Time on Site مي باشد

●ارتقا CTR استراتژي موفق، مناسب همه وب‌سايت‌ها

●ارتقا فوري Daily Time on Site استراتژي هدفمند مناسب كليه بزينس هاي آنلاين

●تاثير سريع و نتايج شفاف

●صرفه جويي در زمان و بازگشت سرمايه با نرخ جذب بالاي مشتريان جديد

●قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي

●قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa

قابليت انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاري 1 دقيقه تا 10 دقيقه

●فاقد قابليت جستجو بازگشتي و بازديد صفحات سايت

●فاقد قابليت اسكرول و كليك تصادفي در صفحه سايت

راهبرد و مزاياي سرويس جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري
جستجو و خريد كليك گوگل تجاري شيك رنك

خريد سرچ و كليك ارگانيك گوگل نسخه تجاري - انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاري ★1 دقيقه تا 10 دقيقه★ - ارتقا فوري Dwell Time - ارتقا فوري Daily Time on Site - چند برابر شدن ترافيك و كليك ارگانيك سايت - افزايش همزمان Total Impressions و Total Clicks افزايش Average CTR تا 100 درصد كسب بهترين نتيجه در Average position - كاهش و بهبود تدريجي رنك الكسا ايران و جهاني - كسب امتياز از الگوريتم جديد گوگل - در نتيجه ارتقا فوري رتبه سايت و كلمات كليدي از صفحات پاييني گوگل تا رديف برتر در Google
جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري


صفحه يك گوگل رديف اول گوگل رويا نيست .

هوش مصنوعي گوگل بر اين باور است اگر بازديد كننده مدت زيادي را در سايت سپري كرده است احتمالا محتواي آن صفحه پاسخ گوي نياز او بوده پس محتواي مفيدي است.

در نتيجه اين صفحه شرايط كسب جايگاه بهتري در نتايج گوگل را دارد. Google مي داند كه CTR صفحه نخست و رتبه 1 گوگل حداقل 25 تا 70 درصد است، حال اگر سايتي CTR پايين تري داشته باشد به طور حتم گزينه مناسبي براي حضور جايگاه نخست و رتبه 1 گوگل نيست و جايگاه خود را از دست ميدهد.

با بسته هاي خريد جستجو گوگل تجاري ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد.

فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه تجاري فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .

اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.

نكته:

ميانگين مدت سپري شدن كاربر در سايت و Dwell Time هر يوزر بعد از لحظه جستجو و كليك تا لحظه خروج از سايت 1 دقيقه تا 10 دقيقه قابل انتخاب مي باشد .

 

منبع : chicrank.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۰:۴۸ توسط:فاطمه شيري موضوع: نظرات (0)

كسب درآمد اينترنتي با راه اندازي استارتاپ

 كسب درآمد اينترنتي و استارتاپ ها

گويا زمانه تغيير كرده است و ديگر فرمول هاي قبلي براي راه اندازي استارتاپ و كسب و كار جديد تنها پاسخگوي نيازهاي رو به رشد بازار نيست. به گونه اي كه بسياري از افراد اين روزها علاقه مند هستند كه كسب و كار اينترنتي داشته باشند. برخي از صاحبان ايده براي راه اندازي استارتاپ ها هم به دلايل مختلف مايل اند كه از مزاياي كسب درآمد از اينترنت، حداكثر استفاده را كرده و استارتاپ خود را بر اين مبنا راه اندازي كرده اند.
اگر شما هم ايده خلاقانه يا جديدي براي راه اندازي و مديريت كسب و كار جديدي در ذهن داريد اين مقاله در سايت پيدايش مي تواند به شما كمك كند تا با استفاده از امكانات و ابزارهايي كه اينترنت در اختيار همگان قرار داده است با راه اندازي كسب و كار اينترنتي، استفاده تجاري از اين امكانات كرده و استارتاپ خود را با هدف كسب درآمد از اينترنت راه اندازي و توسعه دهيد.
 
كسب درآمد از اينترنت چرا و چگونه؟
به راستي چرا بايد اين گزينه را هم هنگام راه اندازي و مديريت كسب و كار مورد توجه قرار داد؟ چرا تا اين حد كسب درآمد اينترنتي و راه اندازي كسب و كار اينترنتي مهم است؟ سوال جالبي به نظر مي رسد.
 
• كاهش هزينه ها
از آنجايي كه اين روزها كسب درآمد از طريق روش هاي سنتي به دليل تورم بالا، و هزينه هاي جانبي بسياري كه به كسب و كارها تحميل مي شود مشكل شده است، برخي به اين فكر افتاده اند كه بخش اعظم هزينه هاي راه اندازي و مديريت كسب و كار را حذف كرده و با كسب درآمد از اينترنت و راه اندازي كسب و كار اينترنتي با كاهش هزينه ها استفاده بهينه اي از امكانات در اختيار داشته باشند. پس كاهش هزينه ها يكي از اين دلايل است.
 
• محدود نبودن به مكان و زمان خاص
كسب و كار اينترنتي، كسب وكاري است كه نيازي به مكان خاصي ندارد و مي تواند از هر نقطه اي در جهان، و در هر حالتي تنها با يك ايده ناب امكان پذير باشد. كسب درآمد از اينترنت، مي تواند بسياري از محدوديت هاي مكاني، زماني و ديگر مشخصه هايي كه ممكن است مانع رشد و مديريت كسب و كار شود را بردارد. مرتفع ساختن بسياري از ناهمواري ها كه بيشتر آنها ناشي از نداشتن سرمايه لازم است از ديگر دلايلي است كه كسب و كار اينترنتي اين روزها مورد توجه بسياري از افراد قرار گرفته است.
 
• ايجاد فرصت هاي جديد
كسب و كار اينترنتي توانسته است براي بسياري از افرادي كه مثلا دچار معلوليت هايي هستند كه امكان كمتري براي استخدام يا حضور فيزيكي در محل هاي كار دارند فرصت هاي تازه اي خلق كند. همچنين كسب درآمد از اينترنت گزينه مناسبي براي افرادي است كه ترجيح مي دهند مديريت كسب و كار خود را از منزل دنبال كنند. وجود فرصت هاي كمتر در شهرهاي كوچك تر هم دليل ديگري است كه كسب و كار اينترنتي توانسته است نظر بسياري از افراد را مخصوصا در اين شهرها به خود جلب كند و محدوديت جغرافيايي را تا حدود بسياري تنها با يك سرمايه گذاري مرتفع سازد.
 
براي خواندن ادامه اين مطلب كافيست اينجا كليك كنيد.


برچسب: سايت پيدايش،ايده جذاب،استارتاپ ايراني، استارتاپ خارجي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۴:۴۴ توسط:فاطمه شيري موضوع: نظرات (0)

چطور با ايده هاي كارآفريني ميتوانيم استارت آپ راه اندازي كنيم؟

چطور با ايده هاي كارآفريني ميتوانيم استارت آپ راه اندازي كنيم؟
يك استارتاپ از كجا آغاز مي شود؟ معمولا چه عنصري باعث شكل گيري يك استارت آپ جديد مي شود؟ تا به حال به اين موضوع فكر كرده ايد؟ يا انديشيده ايد كه مولفه اساسي كه هر استارت آپ بايد داشته باشد چيست؟ در اين مقاله به اين سوال ها پاسخ داده مي شود. به اين پرداخته مي شود كه براي راه اندازي و در قدم بعد توسعه و مديريت يك كسب و كار جديد تحت عنوان استارت آپ، اساسي ترين عنصري كه لازم است داشتن ايده كارآفريني و تبديل ايده هاي خلاقانه يا ايده جديد به يك كسب و كار است.

سفر استارتاپ و ايده هاي كارآفريني
استارتاپ، نوعي آفرينش محسوب مي شود. در اين مسير كه مانند سفري مي ماند كه از نقطه اي آغاز مي شود و مسير همچنان با رشد استارت آپ و توسعه آن ادامه مي يابد؛ نقطه آغاز همان ايده هاي كارآفريني است. صاحب ايده جديد استارتاپ، كسي است كه در حوزه اي كه علاقه مند به راه اندازي كسب و كار است؛ به دنبال تبديل ايده خلاقانه و يا ايده جديد خود به عرصه عمل است و اين معجزه تبديل ايده به يك كسب و كار مي تواند موجب شود كه با داشتن ايده كارآفريني، خلاقيت و نوآوري جامعه مسير بهتري را طي كرده و از سوي ديگر ميزان بيكاري افراد جامعه كاهش يافته و نرخ اشتغال و بهره وري در اجتماعي پويا افزايش يابد. اما چگونه مي شود كه ايده هاي كارآفريني، خالق يك استارتاپ جديد و سودده مي شوند كه مي توان با فعاليت در آن، هم به فرد و هم به جامعه در رسيدن به رشد و پيشرفت كمك كرد؟

تبديل ايده كارآفريني به استارت آپ ها
كارآفرينان معمولا كساني هستند كه قصد دارند بر ايده كارآفريني، تكيه كرده و به جاي آنكه به دنبال فرايندهاي استخدام و يافتن شغل باشند خود خالق كسب و كارهاي نوپايي با كمك شتابدهنده ها شوند كه بتوانند دست ديگر افراد جامعه را نيز گرفته، در عين حال بتوانند نيازي از جامعه را برطرف نمايند. هر چه ايده جديد و يا ايده جالبي در ذهن فرد كارآفرين شكل بگيرد اما نتواند آن را به عرصه عمل درآورد، ايده هاي كارآفريني اثري ندارند.

عناصر ضروري در تبديل ايده هاي كارآفريني به كسب و كار
پس داشتن ايده جديد يا ايده خلاقانه گرچه لازم است اما كافي نيست. ايده جالب بايد به عمل درآيد. چگونه؟ با پرورش ايده هاي كارآفريني در بسترهاي مناسب و با همكاري افراد مناسب و جذب سرمايه كافي يا به عبارتي ديگر پيدا كردن يك سرمايه گذاري خوب. پس علاوه بر داشتن ايده خلاقانه، اين رمز موفقيت تبديل ايده هاي كارآفريني به استارت آپ هايي است كه علاوه بر رفع نياز مشتري، بتوانند وي را به خود وفادار كرده و بازخوردهاي مثبتي از مشتري دريافت كنند و به زيست خود در دنياي پر از رقابت و عرصه رقيبان قوي كسب و كار ادامه دهند. پس به پرورش ايده جالب و ديگر موارد توجه كنيد.

براي ادامه مطلب كافيست اينجا كليك كنيد.


برچسب: سايت پيدايش،ايده استارتاپي،استارتاپ ايراني موفق،استارتاپ خارجي موفق،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۳:۰۹ توسط:فاطمه شيري موضوع: نظرات (0)